نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

داستان پیدایش گل پسر دومی 6

پایان سه ماهگی 93/9/1 شنبه

از هفته پیش یک ضربه های کوچکی زیر ناف حس می کنم بخصوص وقتی تو ماشین بابا مثل سنگای یک قل دوقل بالا پایین می پرم از بس این بنی ادم مارو میندازه تو چاله و در اعتراض بنده میگه : منکه ندیدم (نمی دانم و خلاص جانم) 

خداروشکر مثل گاو خوردنهام کمی تعدیل شده و نصف شبها بعد از دستشویی ساعت 4 تندی میرم تو جام و بالشم رو بلند می کنم و خودمو به خواب می زنم تا دلم ضعف نکنه و مجبور نشم برم تو اشپزخونه و هی بلنبونم 

افت فشارم هنوز همراهمه و مونس هر دمم با اینکه کمتر شده و تازه کشفیدم هر دو سه ساعت باید چیزی بخورم والا فشارم می افته  

و فعلا فقط صدای کلفت بابای بچه هاست که اول صبح بهم حالت تهوع میده و پریشب که مدام هشدار دادم حرف نزن حالم بد میشه و اونم گوش نکرد پریدم ناخنهامو فرو کردم تو پوست نازک جلوی ارنجش و اونم هر یک دقیقه می گفت : ذلیل بشی الهی داره می سوزه و من بازم معده ام زیرو رو می شد 

دیشب بعد از مدتها که هوس هندوانه با پوست سبز تیره و درون قرمز و ابدار و خوشمزه کرده بودم بابا رفت یک هندوانه گنده سبز مایل به زرد خرید که بزور تو بغلش جا میشد و درونشم نصفش پوک و تلخ و نصف دیگرش شیرین ولی صورتی بود و کلا رید تو ویار هندوانه ایم  

گلاب بروتون گلابی هم خریدم و سه نفری یکی رو زدیم به بدن مطمنم بچه ام مثل خودم دست و دلباز میشه  

و اینکه هر کی بهم می رسه میگه : حامله ای؟ میگم بهم میخوره حامله باشم؟ 

میگه اخه شکمت هم جلو اومده 

میگم ناسلامتی یکبار زاییدم ها دختر نیستم که شکمم تخت باشه 

و من خودمو می زنم به اون راه و طرفم هم تو دلش حتما گوهی میخورونه بهم ولی طاهرا قانع میشه 

دوستم هم هربار می پرسه حامله شدی یا نه میگم هر چی خدا بخواد و خبر نداره و مدام گزارش حاملگیشو ازش می گیرم الان باید یک ماه و خورده ایش باشه 

سر گل پسر و گل پسرش گفتم مسابقه است ببینیم کی زود حامله میشه و من اول شدم سر دومی هم من اول شدم و اون همش میگه انشالله توهم حامله میشی عیب نداره منم بدجنسیم بیشتر گل می کنه حالا حالاها نمی گم بهش 

خلاصه حالا که حالم داره بهتر میشه دوز بدجنسی و اذیت کردنام می ره بالا 

الهی حالم بهتر و بهتر بشه ملت از نبودنم داشت نفس راحت می کشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد