نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

داستان پیدایش گل پسر دومی 7

تلنگر 93/9/19 چهارشنبه

تا دیروز هر چی زور می زدم باور کنم یکی تو شکمم داره شکم چرانی می کنه و همش وله باورم نمیشد 

دیروز سرکار که رفتم wc یکهو دستمو گذاشتم رو شکمم و تا میتونستم در فضای اکنده از بوی خوش مستراح قربون صدقه اون توئی رفتم و همه اینها نتیجه خوابی بود که شبش دیده بودم 

تو خوابم دو تا نوزاد دختر بدنیا اورده بودم وخیلی خوشحال بودم که چرا درد ندارم اومدم تو خونه دیدم که یکی که مثلا مادرشوهرم بود داشت تاید تو شیر خشک بچه ها می ریخت تا بمیرند چرا؟ چون هر دو دختر شده بودند و مادرملکه دلش نوه پسر می خواست 

بیچاره مادرشوهرم شانس اورد زن تو خواب شبیه اش نبود  

کلا دختر فقط و فقط دخترهای خود مادرشوهرا ،  اصلا به چه حقی عروسای چشم سفید دختر می زان؟  

از دیروز حرکات نامعلوم جان واضحتر شده جوری که رشته محبتمو به لرزه در میاره 

دوستش دارم 

می خوامش بدجور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد