نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

داستان پیدایش گل پسر دومی 14

صبح بخیر کوچولو 93/11/27 دوشنبه

حس سوراخ شدگی زیر معده ام دارم 

یعنی نینی بیدار شده داره خودش کش و قوس میده 

دستمو میزارم رو دلم 

از زیر دستم چیزی تیز مثل پاشنه پا اروم اروم رد میشه 

انگار داره باهام دست میده 

دلم می لرزه و اشک تو چشمام حلقه می زنه 

افتخار می کنم به زن بودنم و با هیچ چیز دنیا عوض نمی کنم حس قشنگ مادری رو 

و برام مهم نیست ارزشی دارم تو جامعه یا نه  

اینکه جنس ضعیف یا هر برچسب دیگه ای بخورم برام مهم نیست

تمام شیرمردان دنیا جمع بشن نمی تونن این حسارو داشته باشن  

خدایا شکرت که منو زن افریدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد