نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

داستان پیدایش گل پسر دومی 17

چرخ گردون 93/12/17 یکشنبه

جمعه 15 اسفند 93 ساعت 1 بعد ازظهر: 

حرکاتی ناموزون در سمت پهلوی چپ و همزمان حرکت ارام  و با وقار شی ای گرد در سمت پهلوی راست بطرف پایین 

این حرکات هر 10 دقیقه یکبار تکرار می شد و حرکات نا موزون سمت چپ رفته رفته بالاتر می امد و حرکت گوی گردالو رفته رفته پایین تر می رفت تا اینکه ساعت 2:30 خوابم برد 

وقتی ظهر بلند شدم زیر شکمم و کمرم حس سنگینی داشتم و زیر معده ام  حرکات پاشنه پاهای نی نی گولوی عزیزدلم  و دقیقا پشت نافم حرکات موزون دستهاش رو حس می کردم 

بالاخره در پایان هفته 29 بارداریم پسرکم چرخید 

خسته نباشی دلاور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد