نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

بردار خونی ؟ فرزند رضائی ؟

گل پسر حس مالکیت و سرپرستی عمیقی به داداش کوچیکه داره 
سعی میکنه با نن جوون در امور بچه داری رقابت کنه 

گاهی بلوزشو می زنه بالا به گل پسر کوچیکه میگه : بیا ممه بخور 
گل پسر : نن جوون لیوانمو پر چایی کن

منظورش از لیوان ماگ گنده اش هست که گنجایشش بیشتر از قوری چاییه 

نن جوون: می ترکی بچه چطور میخوریش؟ 

گل پسر : مگه خودت نمی گی باید چایی بخورم شیرم زیاد بشه ، منم می خوام شیرم زیاد بشه 

نن جوون : تو که ممه نداری بچه 

گل پسر در حال نشون دادن دو نقطه قهوه ای رو سینه اش : هان پس اینا چیه؟ شیرم زیاد بشه بزرگ میشن   به داداشم شیر میدم

از بس بغلش کرده راه برده ، گل پسر کوچیکه تا اونو می بینه لبخند می زنه صدا در میاره و دستهاشو براش باز می کنه یعنی بغلم کن 

وقتی محبتشونو بهمدیگه می بینم غرق در شادی و رضایت میشم 
ارزو میکنم تا آخر زندگیشون اینطوری باشند


نظرات 2 + ارسال نظر
دختر تنها شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 01:08 http://qamkadeh530.blogfa.com

چقده بانمکه

دخترک چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 07:36

وااااااااااااااای عزیـــــــــــــــزم چه مهربوووووون
ایشالله همیشه همینطور مهربون و دوست میمونن مائورین بانو
خوب من نمیدونم چرا پدر و پسر کارای آسونشو انجام میدن خوب یکی بیاد پوشک این بچه رو عوض کنه شیر و حموم رو خودت انجام میدی دیگه
میگم مگه چای هم شیرو زیاد میکنه؟؟؟

اره زیاد می کنه
علاوه بر اون عطش دارم همش هم بخاطر شیر دادن هم عرق موقع شیر دادن همش تشنه ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد