نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

اوج محبت پدرانه

اوایل تا غافل میشدم میدیدم بابا گل پسر کوچیکه رو مثل بقچه زده زیر بغلش کشون کشون داره میبرتش حموم

نن جوون:  کجا داری می بریش باز؟

بابا  : گرمشه بچه ، دارم می برمش حموم کیف کنه "بابا خودش عاشق اب و اب بازیه"

نن جوون : این بچه اب می ره اخرش ، هرچی من بزرگش میکنم تو داری ابش میکنی مگه نشنیدی میگن اگر میخوای لاغر بشی هر روز دوش بگیر

بابا : طوریش نمی شه ببین چه کیفی می کنه

گل پسر کوچیکه :  

نن جوون:  

بابا : 

اخرش همسایه به دادم رسید: هر روز نبرش حموم بزرگ نمیشه

نتیجه : هر دو روز یکبار بابا بقچه به بغل میره حموم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر تنها شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 01:07 http://qamkadeh530.blogfa.com

داداش ِ من با پسرش اینطوریه!
اما خب بچه ش واقعا آب بازی و حموم رو دوست داره!هر کی میره حموم میگه منم ببر!

دخترک یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 00:28

عیدت مبااااارک :-*

هر روزت عید باشه الهی

دخترک چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 07:33

چه خوووووووب
میزاشتی ببره
حالا میگفتی عوض هی بردنش حموم به یه کارِ دیگش رسیدگی کن مثلا پوشک عوض کردن مثلا شب قصه گفتنی چیزی

شهرزاد یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 23:45

خوش اومدی خانوم گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد