نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

ریاضت اقتصادی

گل پسر : نن جوون شارژ اینترنت تموم شده 

نن جوون : به من چه به بابات بگو

گل پسر : بابا شارژ اینترنت تموم شده 

بابا : به من چه

گل پسر : شارژش کن 

بابا : شارژش نمی کنم پول ندارم 

چند روز با بی اینترنتی و غرغر گذشته

گل پسر : نن جوون داداش بزرگ شد میری سرکار؟ 

نن جوون : نه واسه چی؟

گل پسر : اخه پولامون کم شده باباهم که میره کار می کنه پول نمیاره خونه

نن جوون: به من چه کم خرج کنید

گل پسر : چی چی رو کم خرج کنید اینترنت هم قطع شده

نن جوون: بشه به من چه مگه خاله زهرا میره سرکار؟مگه زنهای همسایه میرن سرکار؟ 

گل پسر : اخه اونا دو تا مرد دارند 

نن جوون: خب شما هم یک شوهر دیگه برام بگیرید بشن دو تا 

گل پسر  

نن جوون  یعنی بابا پولاشو کجا میبره نمیاره خونه؟ آش بابا پخته شد با کلی روغن


نظرات 2 + ارسال نظر
زبله چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 20:43 http://lee-aad.blogsky.com

یه کاسه اش به مام بده خسیس

دخترک یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 14:05

دوتا مرد چطوری میشه اونوخ؟

به خواسته اش برسه کافیه بقیه موارد مهم نیست همچین براش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد