نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

تلافی

اهنگ گذاشتم تا گل پسر کوچیکه هرچی تو دل و روده داره بریزه بیرون بعد پوشکش کنم بخوابونمش 

نن جوون: گل پسر بیا واسه داداشت برقصیم  بخنده کارش زودتر راه بیوفته

گل پسر : نههههههههه من خجالت می کشم 

نن جوون: یا میای یا تا شب تبلت تعطیل ، کارتون تعطیل، کامپیوتر تعطیل 

با بی میلی و خزون خزون (از مصدر خزیدن) میاد شروع میکنیم 

گل پسر : اینکه همش رقص زنانه شد بذار مردونه برقصم ، اه اصلا رقص مردونه بلد نیستم

نن جوون : ولش کن همون زنونه بهتره

گل پسر کوچیکه : 

نن جوون : الان یک حرکت می زنم عمرا بتونه ادامو در بیاری 

و سینه می لرزونم

گل پسر هم سینه می لرزونه

نن جوون : ها ها نشد تو که از اینا نداری   بووووووووووووووووووق 

گل پسر : باشه حالا من یک حرکت می زنم نمی تونی ادامو در بیاری 

و زانوهاشو خم می کنه و باسنشو چپ و راست می کنه

زانوهامو خم می کنم و تقلید می کنم

گل پسر : هاهاها نتونستی مال من از پشت صدای سیس داد

نن جوون : 

گل پسر : 

گل پسر کوچیکه : 

نظرات 3 + ارسال نظر
دخترک یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 18:42

نی نی های بزرگتر و کوچکترن خوبن؟؟؟مادرِ نینی ها چطور؟!

زبله چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 20:40 http://lee-aad.blogsky.com

ببین پسر کوچیکه هم چشماش گرد شد

دخترک شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 01:16

یعنی اصلا جا نداره بدون رقص شما زورشو بزنه؟
سیــــــــــــس

خونه ما زورخونه هست واسه خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد