نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

شتر چانه زن

یک مثل داریم : " الاغ تنبل بارشو سنگین بر میداره " برای کسایی که حجم زیادی از کاری رو یکجا انجام می دن تا زودتر تموم بشه 

نن جوون  : گل پسر بیا این جارو برقی رو جمع کن ببر بذار سرجاش 

گل پسر جارو با سیم اویزون و لوله هاش یکجا بغل می کنه کشون کشون ببره 

نن جوون : های الاغ تنبل چکار میکنی؟ 

گل پسر : من الاغ تنبل نیستم شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

نن جوون : اره معلومه

گل پسر با بغض و داد : من الاغ تنبل نیستم 

نن جوون : اگر نبودی جارو رو اینطوری نمی بردی

گل پسر : لااقل تنبل نیستم شکلک های شباهنگShabahang

چند دقیقه بعد گل پسر لب بالاشو برده بالا دندوناش افتاده بیرون و خیلی شبیه الاغی شده که دندون نشون میده : نن جوون اگه گفتی من چیم؟ 

نن جوون : اوووم الاغ شکلک های شباهنگShabahang

گل پسر : اه ه ه  نه من شترم شتر 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد