نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

منجی

کلیپی دیدیم که در جریان سقوط جرثقیل در مکه بچه ای مادرشو هل میده به کنار و خودش زیر اوار جوون میده 

نن جوون: بچه مردمو باش گل پسر ، مادرشونو نجات میدن خوشون می میرند تو خودت داری منو خفه می کنی شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

گل پسر : نه منم باشم تورو نجات میدم خودم میمیرم  

نن جوون : اره تو منو حرص نده خفه ام نکن نجاتت پیشکش

گل پسر : اخه چیکار کنم موشکی چیزی هم نمی افته رو سرت که نجاتت بدم 

اگر روزی داداش همه اتاقو پر از بوی کرد من تورو می گیرم می کشم میبرم بیرون مسموم نشی یا مثلا برای بابا کلی جوراب  بخر بوگندو بشن من تورو نجات بدم خفه نشی 

نن جوون : 

بابا: شکلک های شباهنگShabahang


نظرات 2 + ارسال نظر
دخترک پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:46

عجب راهکاری

مریم بانو پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 18:14 http://bogzarbenevisam.blog.ir

قیافه ی بابارو آخرسر خوب اومدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد