نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

ضربه فنی

گل پسر سرما خورده Smileyو سه روزه نن جوون قدغنش کرده به گل پسر کوچیکه نزدیک نشه و اونو ماچ مالی نکنه تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

روز اول : صبوری کرده شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

روز دوم : نن جوون داداشو پیش من بوس نکن قلبم می لرزه 

نن جوون  : 

گل پسر : لاقل عوض من بوسش کن شکلک های شباهنگShabahang

روز سوم همش دور و بر گل پسر کوچیکه می پلکه : تورو خدا بذار بوسش کنم شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

نن جوون:نمیشه مریض میشه 

گل پسر : بذار دستاشو ببوسم شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

نن جوون : نه دستاشو میکنه تو دهنش اگر میخوای پشت سرشو بوس کن

گل پسر : میخوام چیکار کله بوگندوش رو 

نن جوون : باشه بیا کنار گوششو بوس کن

گل پسر : میخوام چیکار اون استخوان هارو ، من لپ تپلشو میخوام 

اخر سر  پاهای داداششو بوسیده و اومده سراغ نن جوون

نن جوون : برو کنار نفستو نده بهم مریض میشم  و گل پسر اونقدر گیر میده تا دو تا مشت مشدی میخوره از نن جوون تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

گل پسر : آی آی استخونام خورد شد  توئه پیرزن اینهمه زورو از کجا اوردی؟ شکلک های شباهنگShabahang

نن جوون   : 


نظرات 2 + ارسال نظر
دخترک پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:44

واقعاناااا پس پیرزنم پیرزنای جدید که انقدر زور دارن:دی

مریم بانو جمعه 17 مهر 1394 ساعت 22:17 http://bogzarbenevisam.blog.ir

شیطون بلاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد