نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

تکیه گاه کوچک

از صبح هزاربار به گل پسر گفتم برو وسایلتو جمع کن خونه شده بازار شام

انداخته پشت گوش

نن جوون: گل پسر شیر خوردن داداشت که تموم شد میام نگاه میکنم اگر وسایلتو جمع نکرده بودی، پوستتو میکنم

آروم و با احتیاط دور از دسترس چک و لگد نن جوونی میاد دم گوش گل پسر کوچیکه میگه : داداش،  یواش یواش شیرتو بخور

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود شنبه 23 آبان 1394 ساعت 09:58

هههههههههههههههههههه
خیلی حرکت خوشگلی زده
بچه ها شیرینی زندگی اند دیگه

دخترک پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:40

داداش داداش آروم و زیاد شیر بخور بعد جیش کن بعد گریه کن بعد باز گشنه شو .. :دی
جیگردوتا داداشارو باهم بخوریم

داداش بدجور عاشق گل پسره ولی از بوسیدناش متنفره از بس محکم و ابکی میبوسه
همیشه گریه اش مینداخت ولی داداش یک هفته است یاد گرفته سرش داد میزنه گل پسر قهر میکنه میره

مریم بانو دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 14:13 http://bogzarbenevisam.blog.ir

عزیییییزم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد