نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

تشویق آخرین سیستم

چند روزه به امید گرفتن مداد فشاری از اجازشون ایت الکرسی رو حفظ میکنه

از بس غلط غولوط خونده نن جوون هم همشو قاطی کرده و تنها ایاتی رو که حفظ بوده از یاد برده

وخامت اوضاع به جایی رسیده که بابا: گل پسر با نن جوونت کاری نداشته باش هر وقت خواستی بیا برام بخون

هرچی گل پسر از رو کتاب صحیح خونده بابا غلط تلفظ کرده آخر سر غیرت نن جوون به جوش اومده : لطفا کنار بکش بداموزی داری بدجور

بالاخره حفظ کرده رفته مدرسه و نن جوون در انتظار سپری شدن دقایق و بازگشت افتخارآفرین گل پسر و صدالبته آوردن مداد فشاری به کمین نشسته

اومده بی اینکه بیاد بپره بگه : سلام داداش و داداشش ذوق مرگ بشه از دیدنش

تی وی رو روشن کرده هدفن رو گذاشته رو گوشاش و پشتشو کرده به ما

نن جوون: گل پسر بیار مداد فشاریمو ببینم

گل پسر با بغض و چشمان پر اشک و لبانی  لرزان: اصلا نداد که

نن جوون : چرا کجاشو غلط خوندی باز؟

گل پسر نیمچه رخی نشون میده: درست خوندم گفتم اجازه بهم مداد فشاری بده نداد و نیم گریان نیم رخشو پنهان کرد

نن جوون: به بقیه داد؟

گل پسر: نه به من مداد معمولی داد به بقیه مداد پوسیده داد

رگ مدیریت بحران نن جوونی میزنه بیرون: عیب نداره خودمون برات میخریم ولی بشرطی که زله مون نکنی کی میخرید چرا نمیخرید

و از بس زله مون کرد کی میخرید چرا نمیخرید همگی شال و کلاه کردیم رفتیم مداد فشاری اخرین سیستم بقول گل پسر دو صفر خریدیم

گرچه اونروز حسرت ریشخند گریه زاری گل پسر به دل نن جوون موند ولی فروشنده با شنیدن مداد فشاری دو صفر حسابی به ریشمون خندید.




نظرات 2 + ارسال نظر
دخترک دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 22:32

چه نامرده این اجازشون
منم از اون دوصفره دارم نمیدونستم اسمش اینه
ولی بدیش اینه اصلا نوکش تیز نمیشه تا تموم شه یکی دیگه بزاری

نخیر سرت کلاه رفته هاهاها
بالای مداد یک سوراخی برای تیز کردن نوک هست
اونجایی که بقیه پاک کن داشتند خوب نگاش کن
این اسم من در اوردی گل پسره نگی جایی ابروت میره

مریم بانو پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 16:54 http://rozhan313.blogsky.com

همون مداد نوکی خودمون منظوره آیا :))) ؟؟ مداد فشاری دوصفر!!
دوصفرش چیه آخه
بگردم که به بچم مداد داده :))

مدل جدیده
شبیه مداد فشاریه ولی مغزش مغز مداد معمولیه و تو کله اش تیغه ای برای تیز کردن نوک نداره
اهرم فشار شده بود برامون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد