نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

خدمتگزار مردم

داریم میریم ولایت

همه جا پر عکس نامزدای انتخاباتیه

بر حسب اتفاق فامیلی یکی با اسم گل پسر یکیه

گل پسر با ذوقی بسیار مضاعف : عه اسم منم نوشتند کاش همه به من رای بدند

نن جوون : اگر انتخاب بشی چکار میکنی؟ 

گل پسر : به همه رویاهام دست پیدا میکنم

نن جوون : مثلا؟

گل پسر : واسه خودم یک ربات میسازم

نن جوون : خوب این چه دردی از مردم دوا میکنه؟ 

گل پسر تازه یاد مردم میوفته که تو مملکت بیخود جا تنگ کردند: خب ربات من از رو خودش کپی درست میکنه به اونا هم میدم مثلا ربات بچه هم میسازم که واسه مردم بشه بچه

نن جوون : هزارتا هم ربات بسازی کارهای منو خودت باید انجام بدی

گل پسر : اه منم واسه اینکه از دستت راحت بشم میخوام ربات درست کنم

یکروز بعد انتخابات از انجا که گل پسر رای لازم رو نیاورده طبق معمول زیرانداز پهن میکنه سفره میندازه بچه داری میکنه و طبق معمول این وسطها اتیش میسوزونه و نهایتا با نعره نن جوونی گوشه کناری ناپدید میشه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 02:37

اگه میدونستم بهش رای میدادمااااا

واااآ مگه بهش رای ندادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد