نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

جاذبه

وقتی گل پسر امتحان علوم داشته باشه و از چهارشنبه تا شب جمعه رو شیرجه بره تو تبلت و 3 تا غلط بیاره تو ورقه ؛  نتیجه اش این میشه که 

پول توجیبی اش رو میده کرانچی اتشین میخره میاره میده دست نن جوون  و میره تا لباساشو قشنگ تا کنه بزاره تو کمدش

و بعد اینکه نن جوون از شوک حاصل از مهربانی بیجا و نظم بی سابقه گل پسر بیرون میاد و سراغ امتحانو میگیره ، گل پسر کلی حاشیه میره و با وجود حواس پرت کنی کرانچی اتشین اخر سر نن جوون کوتاه نمیاد و گل پسر با ترس ولرز ورقه امتحانو میده دستش

 با دیدن ورقه اول چشمای نن جوون دوبل هیکل میشه بعدش جیغش هوا میره  در حالیکه گوشه نگاهش به کرانچیه 

اخر سر وجود ارامبخش کرانچی رو دسته مبل  کار دست نن جوون میده و گل پسر جان سالم بدر میبره

 سوزش کرانچی اتشین با سوزش جوابهای غلط گل پسر قاطی میشه و از دهان تا ما تحت نن جوون رو به چالش میکشه

سوال : جهت جاذبه زمین به کدام طرف است؟ 

جواب گل پسر : علامت فلش به سمت بالا

همون بهتر که مردی نیوتن ندیدی یک ایرانی چطوری رید تو مهمترین اکتشافت

نظرات 1 + ارسال نظر
مادر تنها سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 03:07

امان از دست گل پسرت

ببین به زنش چه کلکهایی خواهد زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد