نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

غریزه فراتر از فرهنگ

واسه ساعت 10 تا 11صبح جلسه گذاشتند تو مدرسه دقیقا ساعتی که منو گل پسر کوچیکه غرق خواب ناز بعد صبحانه ایم

صدالبته بدون هیچ گونه کک گزیده گی گرفتیم خوابیدیم

ظهر گل پسر بقصد باج گیری : نن جوون جلسه هم که نیومدی

نن جوون : واسه چی بیام جلسه بهداشت دهان و دندان بود تو که دیگه مسواک هم نمیزنی

گل پسر : هه دوتا زن اورده بودند مثلا قربان ما بودند سرمون داد زدند

نن جوون : واسه چی؟ 

گل پسر با دهانی فراخ و لحنی بغایت غیرانسانی: اره اومدند درو محکم باز کردند گفتند بیاین برید بیرون ببینیم انگار ما برده هاشونیم

نن جوون : کیا؟

گل پسر : معلمهامون دیگه؛  زنهارو دیده بودند داشتند خودشونو نشون میدادند.

نظرات 1 + ارسال نظر
dokhtarak پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 02:08

معلمای پدرسوخته

مگه معلما ... ندارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد