نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

دست بالای دست

از همون روز اول تولد گل پسر کوچیکه تا الان که دو سال و سه ماهه شده ؛ هنوز که هنوزه این بچه هیولا با شستن کله اش مشکل اساسی داره

از لحظه ای که بالاتنه اش رو لخت میکنی یکریز ناله میکنه میگه حوله

چرا که بنا بر تجربه دو ساله اش فهمیده که در اوردن بلوز یعنی رفتن به حمام و امدن حوله یعنی در رفتن از حمام

و نن جوون که همیشه شگردی در استین داره در اینروزهای گرم و عرق سوز مردادماهی برای جلوگیری از عرق پزان گل پسر کوچیکه وقتی اونو  برای جیشاندن میبره دستشویی،بی اعتنا به ناله های حوله دار گل پسر کوچیکه  بلوزشو در میاره و از زیر چانه تا ان پایین پایین اش رو میشوره و حوله پیچ میفرسته بیرون و در شرایط نزدیک به گندیدگی موهای سرش به ناچار گریان گریان و کشان کشان میبره حمام تا ابی به تن شپش های بدبخت بخوره

این چنین میشه که بچه گیج میشه ایا در دستشویی باید گریه کنه و حوله شو بخواد یا در حمام و بنا بر احتیاط واجب در هر دو مکان مراسم زار و نزارش بپاست

امروز که دوباره گرفتار حمام نا خواسته شده بعد کمی اه و ناله ساختگی دو دستش رو خیس اب کرده به همه جای سر و صورت و پشت کله اش کشیده و با لحنی جدی و متقاعد کننده فرمودند : سرمو شستم تموم شد تمیز شد حوله رو بیار

نظرات 1 + ارسال نظر
آدینه یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 03:09

سلام
حالتون خوبه؟
یکی بهش بگه بچه اب کمه از فرصت استفاده کن...

سلام ممنون فعلا نتونستن خفه ام کنن این دوتا داداش زنده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد