نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

اناتومی مدرن

بابا گل پسر کوچیکه رو یکجوری من دراوردی تو نی نی لای لایش رو صندلی عقب گذاشته کمربند رو هم انداخته دور گردن نی نی لای لایه هه 

کمربند افتاده روی ران گل پسر کوچیکه

نن جوون : کمربنده داره رون گل پسر کوچیکه رو می بره ها

بابا : هیچیش نمیشه

گل پسر : داداشم طوریش نمیشه خیلی قویه وقتی رو پاهام تکون تکونش میدم اونقدر محکم لگد میزنه هر 4 تا کلیه ام می ترکه

نن جوون : گل پسر ادم 2 تا کلیه داره

گل پسر : نه 4 تان 2 تا بالا 2 تا پایین


نظرات 2 + ارسال نظر
زبله شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 21:09 http://lee-aad.blogsky.com

خخخخخخخخخخخخخخخ خوشبحالش چهارتا داره...میتونه دوتاشو بفروشه پولدار شه..

دخترک سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 19:27

ای بابا خوش بحالشون
یعنی تو کلیه دادنم به خانوما بی انصافی کردنا
ما که چهارتا نداریم

ما همه کارامون پنهان کاریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد