نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

خوشبختی نن جوونی

خوشبختی یعنی گل پسر کوچیکه که از صبح تا شب خرابکاری میکنه با گل پسر دعوا میکنه شیرین زبانی میکنه ساعتها مخت رو میخوره ناز و نوازشت میکنه و گاهی بی مقدمه نیشگونت میگیره یا وقتی خوابی چنگت میندازه و سعی میکنه چشمتو با انگشتش  در بیاره و وقتی بیدار میشی تا دعواش کنی میبینی همه اینکارارو تو خواب انجام داده و کنارت خرو پف میکنه 

وقتی وسط بازی و خنده هاش  یک لحظه نگران میشی که الان مثل گوشیت شارژش تموم میشه و خاموش میشه و وقتی یادت میوفته نه نمیشه کلی خوشحال میشی

خوشبختی یعنی گل پسر وقتی مریضی تو رختخواب برات سوپ میپزه و کلی حرصت میده و تا دو روز ازت میپرسه مزه ا ش خوب بود؟ وقتی میگی اره میگه پس چرا نگفتی دستت درد نکنه و وقتی نگاه خشمگینت رو میبینه میگه اره یادم افتاد گفتی 



نظرات 1 + ارسال نظر
تینا چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 03:06

تا دو روزش رو خوب گفتی...

حکایت سوپش شد حکایت ملات همسایه ما که رفته بوده کارگری از بس گفته بود ببینید چه ملاتی درست کردم اخر سر استادبنا کفری شده بود اخراجش کرده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد