نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

تکیه گاه کوچک

از صبح هزاربار به گل پسر گفتم برو وسایلتو جمع کن خونه شده بازار شام

انداخته پشت گوش

نن جوون: گل پسر شیر خوردن داداشت که تموم شد میام نگاه میکنم اگر وسایلتو جمع نکرده بودی، پوستتو میکنم

آروم و با احتیاط دور از دسترس چک و لگد نن جوونی میاد دم گوش گل پسر کوچیکه میگه : داداش،  یواش یواش شیرتو بخور

اکتشاف

داریم با گل پسر قربان صدقه گل پسر کوچیکه میریم

گل پسر: نن جوون میدونی انگشتای داداش برای چی خوبه؟

نن جوون : نه واسه چی؟

گل پسر : واسه اینکه بکنی تو دماغت ، هم کوچیکه هم نازک راحت میتونی باهاش دماغتو بگردی 

تمام صحنه هاییکه گل پسر کوچبکه انگشتاشو میکنه تو دهنشو و مک میزنه میاد جلو چشمم

نه ممکن نیست خدا نکنه

ضربه فنی

گل پسر سرما خورده Smileyو سه روزه نن جوون قدغنش کرده به گل پسر کوچیکه نزدیک نشه و اونو ماچ مالی نکنه تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

روز اول : صبوری کرده شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

روز دوم : نن جوون داداشو پیش من بوس نکن قلبم می لرزه 

نن جوون  : 

گل پسر : لاقل عوض من بوسش کن شکلک های شباهنگShabahang

روز سوم همش دور و بر گل پسر کوچیکه می پلکه : تورو خدا بذار بوسش کنم شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

نن جوون:نمیشه مریض میشه 

گل پسر : بذار دستاشو ببوسم شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

نن جوون : نه دستاشو میکنه تو دهنش اگر میخوای پشت سرشو بوس کن

گل پسر : میخوام چیکار کله بوگندوش رو 

نن جوون : باشه بیا کنار گوششو بوس کن

گل پسر : میخوام چیکار اون استخوان هارو ، من لپ تپلشو میخوام 

اخر سر  پاهای داداششو بوسیده و اومده سراغ نن جوون

نن جوون : برو کنار نفستو نده بهم مریض میشم  و گل پسر اونقدر گیر میده تا دو تا مشت مشدی میخوره از نن جوون تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

گل پسر : آی آی استخونام خورد شد  توئه پیرزن اینهمه زورو از کجا اوردی؟ شکلک های شباهنگShabahang

نن جوون   : 


اند بچه درسخوان

در پایان ورقه امتحان ریاضی بنا بر رسم معمول تایپ کردند : "موفق باشید" تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

گل پسر با خطی شکسته جلوی اون نوشته:" تو هم موفق باشی" تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نن جوون : گل پسر به کی نوشتی موفق باشی 

گل پسر : چه میدونم دیدم اون نوشته منم نوشتم

منجی

کلیپی دیدیم که در جریان سقوط جرثقیل در مکه بچه ای مادرشو هل میده به کنار و خودش زیر اوار جوون میده 

نن جوون: بچه مردمو باش گل پسر ، مادرشونو نجات میدن خوشون می میرند تو خودت داری منو خفه می کنی شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز   

گل پسر : نه منم باشم تورو نجات میدم خودم میمیرم  

نن جوون : اره تو منو حرص نده خفه ام نکن نجاتت پیشکش

گل پسر : اخه چیکار کنم موشکی چیزی هم نمی افته رو سرت که نجاتت بدم 

اگر روزی داداش همه اتاقو پر از بوی کرد من تورو می گیرم می کشم میبرم بیرون مسموم نشی یا مثلا برای بابا کلی جوراب  بخر بوگندو بشن من تورو نجات بدم خفه نشی 

نن جوون : 

بابا: شکلک های شباهنگShabahang