نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

اند بچه درسخوان

در پایان ورقه امتحان ریاضی بنا بر رسم معمول تایپ کردند : "موفق باشید" تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

گل پسر با خطی شکسته جلوی اون نوشته:" تو هم موفق باشی" تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نن جوون : گل پسر به کی نوشتی موفق باشی 

گل پسر : چه میدونم دیدم اون نوشته منم نوشتم

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 23:45

خوبه آرزوی خوبی کرده
حالا خوبه مثلا ننوشت به تو چه هرچی میخوام میشم تو چه کار داری و چهارتا فحش

نه بابا تو مدرسه خیلی مودب و سر به زیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد