نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

مکافات عمل

نن جوون با درد پنهان و همان حس مردن زودهنگام رو به گل پسر : گل پسر اذیتم نکن میمیرم یتیم میشید نامادری میاد کتکتون میزنه

گل پسر : نا مادری دیگه چیه؟

نن جوون : منکه مردم باباتون میره یک زن جوون و خوشگل و می تی شی مامانی میاره اسمش میشه نامادری

گل پسر : زن کفتار من نمیزارم

نن جوون : پس کی بچه رو بزرگ کنه واستون غذا بپزه

گل پسر :بابا

نن جوون : پس کی بره سرکار

گل پسر : من خودم بچه رو نگه میدارم

نن جوون : پس کی باباتونو بغل کنه بوس کنه عشقولانه کنه

گل پسر : ما خودمون ؛ من و داداشم

نن جوون : نمیشه مرد نمیتونه بدون زن زندگی کنه

گل پسر : ما خودمونو شکل زن در میاریم

نن جوون پرت میشه تو خاطرات بچگیش 

نن جوون بزرگ : چشم گفتن اینهمه سخته دختر فلانی به مامانش میگه چشم نشنیدم یک چشم از دهان شما دربیاد

نن جوون سایز اسمول: دختر فلانی غلط میکنه سرتق چاپلوس

چقدر چهره نن جوون شبیه چهره ا ن روزهای نن جوون بزرگ شده

مفهوم شرطی شدن

از وقتی گل پسر کوچیکه رو تخم چشم اهل خانه جلوس فرمودند خواب شبانه نن جوون به شب بیداری تبدیل شده و از وقتی فرق  پستونک و پستون رو فهمیدند طی حرکتی بسی انقلابی پستونک رو به دورترین جای ممکن همان زمین زیرپایشان پرتاب کردند و شبها تا صبح از پستان نن جوون اویزان شدند و علاوه بر شب بیداری تمام شیفت تاولهای دردناکی بر روی نوک انجای ممنوع التلفظ نن جوون نصیب نن جوون شده

و با هربار بیدار شدن و گریه گل پسر کوچیکه ناله های نن جوون با عبارت " ای واااای " شروع میشه

در شبی از شبهای سرد و باران ریز پاییزی که نن جوون تازه غرق در کابوسهای شبانه شده گل پسر کوچیکه: نن جوون ( مااااامااااا) ؛نن جووون

نن جوون با صدایی هیس مانند : هاااااا

گل پسر کوچیکه : ای واااای 

تا نخورم نخسبم

دردل بابا با نن جوون نصف شب بعد خو ابیدن گل پسران: 

به گل پسر میگم چرا به حرفم گوش نمیدی؟

گل پسر : تو که منو نمیزنی چرا به حرفت گوش بدم