نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

از فواید مسواک

گل پسر کوچیکه از وقتی بیدار شده در حال شکسن و خوردن پسته است و چون گرمش شده بلوز و شلوارشو کنده با رکابی و شورت عینکی سر بساط پهن شده

ناگهان مغز خیرندیده ای میوفته رو پاش و از سوراخ عینکی شورتش میره داخل

دقایقی بعد که گل پسر کوچیکه میخواد بره دستشویی تا شورتشو درمیاره مغز ناقلا میوفته رو پادری داخل هال دم در دستشویی

شب که بابا میره جیش بوس لالا از دستشویی که میاد بیرون ، متوجه پسته قاچاقی میشه و در حالیکه تو دستشه میپرسه : این اونجا چکار میکنه؟

نن جوون : از شورت گل پسر کوچیکه افتاده بیرون

بابا : خدارو شکر که مسواک زده بودم

نظرات 3 + ارسال نظر
مادر تنها سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 01:01

عزیزززم. قربون دامادم

با زبونش خامت میکنه

مادر تنها سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 22:31

خونه دخترت رفتنی مواظب باش از رو زمین چیزی برنداری بخوری

تینا چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 03:02

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد