نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

احکام مشمول زمان

گل پسر اول صبحی: نن جوون من کی ازدواج میکنم؟

نن جوون : 20 سال دیگه با کمی تخفیف 15 سال دیگه

گل پسر: اه یعنی تا اون موقع نمیتونم چیز داشته باشم؟ بازی کنم

نن جوون 0-0 : چییییییییی؟

گل پسر با دستاش ادای بابا رو درمیاره که گوشی رو دو دستی چسبیده و تند تند دکمه هاشو فشار میده: گوشی دیگه 

نن جوون دل خون: بیخود زن که گرفتی باید بشینی با زنت صحبت کنی نه اینکه بری تو گوشی

گل پسر : اونم میگیره واسه خودش

نن جوون : اونم بیخود میکنه

گل پسر: میگیره

نن جوون : من مادرشوهرشم و نمیزارم بگیره تمام

گل پسر : خب حالا من کی میمیرم؟

نن جوون : خیلی سال بعد

گل پسر: اه یعنی من تا 50 سال دیگه نمیتونم گوشی داشته باشم؟ " منکه نمیرم توش فقط باهاش بازی میکنم"

فکر کنم کتاب دینی بچه ها عوض شده و طبق اظهارات گل پسر هر کس از نسل جدید بمیره بجای حوری گوشی گیرش میاد



نظرات 2 + ارسال نظر
+e چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 14:35



نن جوون اسمه؟؟

نن جوون نن جوونه
مگه به نن جوونت نن جوون نمیگی؟

مریم بانو سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 14:44 http://bogzarbenevisam.blog.ir

از دست این نسل جدید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد