نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

تربیت نااهل را چون گیردکان بر گنبد است

نن جوون برای تیلیاردمین بار: گل پسر الان داداشت هیچ چیز بلد نیست و تورو خیلی دوست داره چشمش همش دنبال توئه

اگر بد رفتار کنی وحشی بازی در بیاری اونم دیوونه و وحشی میشه 

اگر مهربان و اقا باشی اونم خوب و مهربون میشه درست مثل دوربین داره ازت فیلم میگیره

گل پسر: اونکه شارژ نداره

نن جوون با رقص سینه بندری : هه هه پس اینا چیه خودم همش شارژش میکنم

گل پسر: چه فایده همش شارژش میریزه تو پوشکش

نن جوون : دوباره شارژش میکنم اصلا من چی میگم تو چی میگی

گل پسر حرف اخر و میزنه: داداش چون ازم کوچیکتره باید بهم سلام کنه و شما چون ازم بزرگترید باید منو بوس کنید.

و اینچنین شد که نن جوون ماند و گیردکان ماند و گنبدش. 

نظرات 5 + ارسال نظر
فروردینی جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 21:59

واقعا مکالمه با مزه و خوبی بود!
اینها رو بعد از چندسال براش تعریف کنی، اینقدر خوشش میاد!
همه تون سلامت باشید.

مامان رویا پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 22:58 http://dargozarerozegar.rozblog.com

بچه های الان هزارماشالا از نظر زبون دست همه نسلها رو ازپشت بستن

فاطمه چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 15:40

سلام...
حالتون خوبه؟؟؟؟
پاسخ کوبنده ای بود


در جواب کامنت پست قبلی: خدا رحمتشون کنه...

والا با حاضرجوابیای گل پسر دندونی واسه ما نمونده دیگه
خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه

سحر خانم چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 15:06 http://sahar24.20r.ir/

خیلی ممنون از وب سایت خوبتون وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
5616

ممنون خانم گل
اگر بدونی چقدر ماجرا هست از زندگیم که تو خواب هم نمیبینی ولی این وب مخصوص گل پسراست
برای ابعاد دیگر زندگیم آمادگی به زبان اوردنشونو ندارم
اگر روزی نوشتم لینک وب رو تو این وب میذارم

+e چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 14:31 http://i-was-here.blogsky.com

باید اعتراف کنم هیچی نفهمیدم:))

منم نفهمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد