نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

مفهوم شرطی شدن

از وقتی گل پسر کوچیکه رو تخم چشم اهل خانه جلوس فرمودند خواب شبانه نن جوون به شب بیداری تبدیل شده و از وقتی فرق  پستونک و پستون رو فهمیدند طی حرکتی بسی انقلابی پستونک رو به دورترین جای ممکن همان زمین زیرپایشان پرتاب کردند و شبها تا صبح از پستان نن جوون اویزان شدند و علاوه بر شب بیداری تمام شیفت تاولهای دردناکی بر روی نوک انجای ممنوع التلفظ نن جوون نصیب نن جوون شده

و با هربار بیدار شدن و گریه گل پسر کوچیکه ناله های نن جوون با عبارت " ای واااای " شروع میشه

در شبی از شبهای سرد و باران ریز پاییزی که نن جوون تازه غرق در کابوسهای شبانه شده گل پسر کوچیکه: نن جوون ( مااااامااااا) ؛نن جووون

نن جوون با صدایی هیس مانند : هاااااا

گل پسر کوچیکه : ای واااای 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد