نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

گل پسر دومی

این یکی تازه بدنیا اومده 

امروز دقیقا 43 روزه است والان رو پاهام داره تکون تکون میخوره

شدیدا عاشق منه و وقتی صدامو میشنوه،دهنش خودکار باز میشه بنظرم داره بخاطر همه زحماتم ازم تشکر می کنه و اصلا هم ربطی به شیر و شکم نداره

وقتی غرق خوابه می خنده طوریکه خرکیف میشم باهاش می خندم وقتی بیدار میشه صورتش مثل صورت ببر چین چین میشه کبود میشه و با اخرین ولوم نعره می زنه و مثل موش دنبال سوراخی ام که از دستش قایم بشم

عاشق انگشتای پاهاشم خیلی لطیف و نازند

 انگشتای دستاش هم همیشه بسته است داره یوگا کار می کنه   

نظرات 1 + ارسال نظر
دخترک پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 00:52

جااااااااااانم
گوگولییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد