نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

داستان پیدایش گل پسر دومی 9

گم شدم باز 93/10/23 سه شنبه

اینروزها که پیر و خسته شدم نامعلوم جان ترد تازه و جوان لگدهایی به ماتحت شکمم می زنه که از جا می پرم 

بخصوص وقتی صدای گل پسرو می شنوه که مدام در حال فک زدن و مخ تیلیت کردنه 

در عرض یک دقیقه بالا پایین چپ و راست شکممو دور می زنه طوریکه فکر میکنم یک گله نامعلوم جان در شکم می پرورانم 

فردا نوبت سونو دارم از 40 روز پیش وقت گرفتم بریم تا چشممون به جمال لای دوپای طفلمون روشن بشه  

فردا معلوم میشه باید فکر جهیزیه باشم یا برم اصول کرم ریختن مادرشوهری رو تمرین کنم 

فقط کلی خسته و دلگیرم  

اینروزها اوضاع و احوال دلم خوش نیست  

دلم کمی شادی می خواد  

کجایی خدا؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد