نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

بوقلمون کیلو چند؟

گل پسر مثل اکثر اوقات تبلت به دست پخش شده جلوی تی وی 

تی وی داره یک فیلم بزن بکش امریکایی نشون میده که باز ارتش امریکا داره یک جای دنیا رو اسفالت می کنه تا بشریت رو نجات بده تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نن جوون : گل پسر بزن جای دیگه باز وحشی بازی شد شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

گل پسر : نه خوبه مردها شجاعند باید این فیلمهارو ببینند 

نن جوون: اره پس کیه موقع خواب می ترسه بره دستشویی بزنن بکشنش؟ 

گل پسر : نه اون کارتونه خیلی وحشیه می ترسم خب

فرداش گل پسر نون خریده اومده 

گل پسر : نن جوون تو خیابون که داشتم می اومدم یک هزار پا وسط کوچه بود خیلی ترسناک بود رنگی رنگی بود نیم ساعت ایستادم تا از این طرف کوچه رفت اونورش اومدم خونه شکلک های شباهنگShabahang

نن جوون : راستی نیم ساعت ایستادی؟ title=

گل پسر : اره اخه خیلی خطرناک بود 

نن جوون : خب از روش می پریدی

گل پسر : هان اگر می پرید روم چی؟

نن جوون : مردها شجاعند از چیزی نمی ترسند  ها هاها 

گل پسر : اهههههههههه تو که نمی دونی چقدر ترسناک بود تازشم من که مرد نیستم من بچه ام 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد