نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

سورپرایز

اول صبحی گل پسر : نن جوون یک سوال میپرسم به بابا نگو منو می کشه 

فضولیم گل می کنه نمی پرسم چی چون اگر بپرسم رم می کنه نمی گه فقط میگم : هوم و ساکت منتظر میشم

گل پسر : تو مثلا چی دوست داری برای تولدت بگیریم؟

نن جوون : هیچ چی دوست ندارم

گل پسر : حالا یک چیزی بهت میگم به بابا نگو منو باز میکشه ،  بابا دیروز پرسید نن جوون چی دوست داره برای تولدش بخریم؟

نن جوون : تولد واقعی من زمستانه الان نیست امروز تولد شناسنامه ام هستش

گل پسر : واقعا بزار به بابا زنگ بزنم بگم امروز تولدت نیست چیزی نخره

و اینگونه از هر طرف سورپرایز شدیم:

-  امسال بابا یادش مونده تولد ما 30 شهریوره نه 31 ام

-عجب ای کیو سانی زاییدیم 

- کادوی بابا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد