نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

عدالت

بابا کلیپی نشونم میده که پسربچه ای 5 -4 ساله راز میزنه :من زن میخوام

سرشب با غمهای مگوی نن جوونی زل زدم به سقف

بابا اتفاقی سرشو از گوشیش بلند میکنه میبینه

میاد کاملا رمانتیک و آروم کنارم:چی شده عزیزم؟

جمله اش تمام نشده گل پسر شیهه کشان بسان همیشه سر میرسه دستاشو دورمون حلقه میکنه:صبر کنید منم بیام

بابا : چیه نکنه توهم زن میخوای؟

گل پسر: هان؟ نن جوون زنمه دیگه

بابا : ،_، 

گل پسر با احتمال عود حسادت بابا : تو هم شوهرمی ^_^

نظرات 3 + ارسال نظر
دخترک دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 22:42

یعنی من هلاک این جملاتشم

j.a یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 23:25

وای خدا؛)))
جمله آخر تهش بودااا:-) :-)

مهندس دیوانه جمعه 27 آذر 1394 ساعت 00:06 http://jenin.blogsky.com

دو تا گل پسر دارین؟ مائورین یعنی چی؟!

بله امسال دوتا شدند
سرزمینی بوده در ایسلندهمیشه برفی و سرد بهش میگفتند مائو به معنی سرزمین سرد و دور
منم مائورینم اهل سرزمین سرد و دور
مجازا و تشابه مکانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد