نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

حقایقی نامکتوب

گل پسر : نن جوون اینجا نوشته مادر کسی است که به زندگی گرما میدهد یعنی چی؟ 

نن جوون در جستجوی جوابی ساده و قابل فهم : یعنی وقتی توشکم و بغل مادرتی گرم میشی

گل پسر: اگر من از شکمش بیام بیرون و تو بغلش نباشم چی؟

نن جوون با کمی چرخش  و جوابی ساده تر و قابل فهم تر : یعنی وقتی  مادرت غذا درست میکنه گرما تولید میشه خونه گرم میشه

گل پسر : اگر چند ساعتی غذا درست نکنه چی؟ 

نن جوون زده به سیم آخر : یعنی مادرت میگوزه خونه گرم میشه زندگی گرم میشه

گل پسر قانع شده : اره این میشه ولی نمیشه تو کتاب نوشتش

نظرات 4 + ارسال نظر
دخترک چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 02:51

باز خدا رو شکر میدونه توی کتاب نمیشه نوشتش جیگر شیطنتاشووووو

ترس از کتک اجازشون نمیزاره بنویسه

فاطمه سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 11:10

سلام...
حالتون خوبه؟؟؟
ای وای من....
ما هم قانع شدیم

مامان رویا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 11:00 http://dargozarerozegar.rozblog.com

Eli یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 00:06 http://mygreenland.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد