نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

علت موفقیت

یکشنبه هفته پیش گل پسر با چهره ای وحشتناک و چشمانی خونبار فس فس کنان وارد میشود

نن جوون با سپری آماده و حفظ حریم خرس گریزلی: هان گل پسر باز کی پا گذاشته رو دم مبارک

گل پسر در حال فوران : تیممون باخته همشون میگن تقصیر گل پسره

نن جوون: بییییییخود کی جرات کرده ؟چرا؟

گل پسر : من همش یک گل زدم به خودمون بعد میگن تقصیر توئه باختیم

نن جوون صورتش شطرنجی میشه

یکشنبه این هفته گل پسر شاد و خندان و خرمان وارد میشود: نن جوون امروز با سوم 2 مسابقه دادیم 3 هیچ بردیمشون

و با ذوق و یک نفس از پاس پورحسن و شوت برگردان جباری داد سخن داده

نن جوون با دهن کجی: ها ایندفعه که به خودتون گل نزدی؟

گل پسر با ذوقی مضاعف: نه منکه بازی نمیکردم بیرون داشتم تشویق میکردم

و نظریه سببیت فوتبالی اینچنین شکل گرفت : تشویق عامل موفقیت است یا گل نزدن به دروازه خودی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
دخترک سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 02:39

پس همه بردا به خاطر گل پسرههوراااااااااااااااا

بله بخاطر بازی نکردنشه رفتیم جام جهانی

مریم بانو پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 15:55 http://bogzarbenevisam.blog.ir

خیییییلی خوب بود

چوب بستنی چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 22:29 http://azar1394.blogfa.com

سلام
چ باحال مینویسی چند تا از پستهاتون رو خوندم
شاد شدم

شاد شدم که شاد شدی

مامان رویا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 12:37 http://dargozarerozegar.rozblog.com


به خودشون گل زده اونوقت شاکیه که چرا بهش گفتن تقصیر توبود
الهییییی عزیزم عامل سقوطشونو فهمیدن
قربون دلای پاک بچه ها که کینه ای نیستن و واسشون برد تیم از بازی نکردن مهم تره

تازه میگه اونقدر بازی نمیکنم هوششون بیاد تو کله شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد