نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم
نیمه های پیدا شده من

نیمه های پیدا شده من

حکایت من و گل پسرانم

مکافات عمل

نن جوون با درد پنهان و همان حس مردن زودهنگام رو به گل پسر : گل پسر اذیتم نکن میمیرم یتیم میشید نامادری میاد کتکتون میزنه

گل پسر : نا مادری دیگه چیه؟

نن جوون : منکه مردم باباتون میره یک زن جوون و خوشگل و می تی شی مامانی میاره اسمش میشه نامادری

گل پسر : زن کفتار من نمیزارم

نن جوون : پس کی بچه رو بزرگ کنه واستون غذا بپزه

گل پسر :بابا

نن جوون : پس کی بره سرکار

گل پسر : من خودم بچه رو نگه میدارم

نن جوون : پس کی باباتونو بغل کنه بوس کنه عشقولانه کنه

گل پسر : ما خودمون ؛ من و داداشم

نن جوون : نمیشه مرد نمیتونه بدون زن زندگی کنه

گل پسر : ما خودمونو شکل زن در میاریم

نن جوون پرت میشه تو خاطرات بچگیش 

نن جوون بزرگ : چشم گفتن اینهمه سخته دختر فلانی به مامانش میگه چشم نشنیدم یک چشم از دهان شما دربیاد

نن جوون سایز اسمول: دختر فلانی غلط میکنه سرتق چاپلوس

چقدر چهره نن جوون شبیه چهره ا ن روزهای نن جوون بزرگ شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد